FLASHNEWS:

بیجنگ ای ٹاؤن نے خود کو اے آئی ٹاؤن بنا لیا

بیجنگ، 03 جولائی 2024،/زنہوا۔ ایشیا نیٹ/– 29 جون کو ، بیجنگ ای ٹاؤن کی اے آئی ٹاؤن انوویشن کانفرنس نیشنل انڈسٹریل پارک فار انفارمیشن ٹیکنالوجی ایپلی کیشن اینڈ انوویشن میں منعقد ہوئی ، جس میں بیجنگ ای ٹاؤن کا خود کو اے آئی پر مبنی ٹاون میں تعمیر کرنے کا ترقیاتی منصوبہ جاری کیا گیا ۔

کانفرنس میں ، جو بیجنگ اکنامک-تکنیکی ڈویلپمنٹ ایریا مینجمنٹ کمیٹی کے زیر اہتمام منعقد ہوئی ، ای-ٹاؤن کے ٹاپ ٹین اے آئی اپلائیڈ منظرنامے اور نتائج سیریز میں جاری کیے گئے ، یزی حکومت کے بڑے ماڈل سروس پلیٹ فارم کا آغاز کیا گیا ، اور بیجنگ اے آئی ایپلی کیشن منظرنامہ انسٹی ٹیوٹ (بی آئی اے ایس آئی) اور بیجنگ اے آئی مقامی صنعت ایکسلریشن پلیٹ فارم (بی اے آئی این آئی اے پی) کی نقاب کشائی کی گئی ۔

بیجنگ ای-ٹاؤن نے خود کو ایک مصنوعی ذہانت (اے آئی) کا شہر بنانے پر توجہ مرکوز کی ہے، جہاں اے آئی ٹیکنالوجی کی گہرائی میں انضمام کے ذریعے ای-ٹاؤن نیو ٹاؤن کی ترقی کے ساتھ ساتھ صنعتی اپ گریڈیشن اور تبدیلی کو آگے بڑھایا جا رہا ہے۔ اس نے منظرنامے کی ایپلی کیشنز کے ذریعے تکنیکی جدت کو متعارف کرانے کی کوششیں کی ہیں، شہر کی سطح پر اے آئی انجینئرنگ ٹیسٹ پلیٹ فارمز قائم کیے ہیں، اور ترقی کو حفاظت کے ساتھ بہتر طریقے سے متوازن کرنے کی کوشش کی ہے۔ اس نے پیداوار اور طرز زندگی کو مصنوعی ذہانت کے ذریعے بااختیار بنانے کے راستے کے طریقہ کار کو تلاش کیا ہے، خصوصی صنعتوں، ہائی رسک پوزیشنز اور بار بار کیے جانے والے کاموں میں تجرباتی آزمائش کی ہے، اور ضلع بھر میں اے آئی ٹیکنالوجی کے انکیوبیشن، ایپلی کیشن اور بااختیاری کو فروغ دیا ہے۔

دارالحکومت کی اعلی معیار کی ترقی میں پیش خیمہ کے طور پر خدمات انجام دیتے ہوئے ، دارالحکومت کی حقیقی معیشت کا ایک بیلسٹ اور اعلی درجے کی ، جدید ترین ٹیکنالوجی کے شعبوں کے لیے ایک معروف سائٹ ، بیجنگ ای ٹاؤن میں تقریبا 100000 کاروباری ادارے ہیں اور اس نے 157 منصوبوں کو اپنی طرف متوجہ کیا ہے جن میں 102 عالمی 500 کاروباری اداروں نے سرمایہ کاری کی ہے ، جس میں بائیو میڈیسن ، آٹوموبائل مینوفیکچرنگ ، تجارتی جگہ اور ذہین مینوفیکچرنگ جیسے مختلف قسم کے صنعتی منظرناموں کا احاطہ کیا گیا ہے ۔ عمودی شعبوں میں اعلی معیار کے ڈیٹا کی ایک وسیع رینج کو جمع کرکے ، اس علاقے نے اے آئی ایپلی کیشن کے غیر معمولی فوائد حاصل کیے ہیں ، جو بڑے اے آئی ماڈلز اور صنعت کے عمودی ماڈلز کے لیے بہترین ٹیسٹ گراؤنڈ کے طور پر کام کر رہے ہیں ۔

ای-ٹاؤن نے اے آئی بینچ مارکنگ ایپلی کیشن منظرناموں کے پہلے بیچ کا انتخاب کیا ہے ، جس میں طبی اور صحت کی دیکھ بھال، نقل و حمل اور سفر ، کار کاک پٹ ، ہیومنائڈ روبوٹ ، نیو ریٹیل ، سرکاری خدمات ، صنعتی ڈیزائن ، منشیات کی تحقیق و ترقی، توانائی کے تحفظ اور کاربن میں کمی، اور خبریں اور میڈیا جیسے دس شعبے شامل ہیں ۔ خاص طور پر، اے آئی پلس طبی اور صحت کی دیکھ بھال کے منظرناموں کا اطلاق طبی اور صحت کی دیکھ بھال کے لیے اے آئی تربیتی مراکز کی ترقی میں مدد کے لیے کیا جاتا ہے ۔ ای-ٹاؤن نے بیماریوں کی تشخیص اور علاج کے استعمال کو فروغ دینے کے لیے اعلی معیار کے ہیلتھ ڈیٹا زون بنانے کے لیے مستند اداروں کے ساتھ شراکت داری کی ہے ۔ ضلع بھر میں، صحت عامہ کے ادارے سمارٹ میڈیکل پائلٹ سائٹس کے طور پر قابل رسائی رہے ہیں تاکہ اسمارٹ ٹرائیج، معاون تشخیص اور علاج اور ڈیجیٹل ڈاکٹروں کے ارد گرد اسکریننگ کے معیار کے حل میں بڑے ماڈل انٹرپرائزز کی مدد کی جا سکے ۔

بیجنگ اکنامک – ٹیکنالوجیکل ڈویلپمنٹ ایریا مینجمنٹ کمیٹی کے انچارج نے بھرتی کا اعلان جاری کیا اور جاری کردہ سیشن میں عالمی کاروباری اداروں کو زیتون کی شاخ کی پیش کش کی کہ ہم اے آئی چپس ، بڑے بنیادی ماڈلز ، صنعتی ایپلی کیشنز اور ڈیٹا گورننس میں مہارت رکھنے والے اختراعی اداروں کا خیرمقدم کرتے ہیں تاکہ وہ بیجنگ ای-ٹاؤن کے اے آئی مظاہرے کی ایپلی کیشن کے منظرناموں کو تیار کرنے میں حصہ لیں ۔ امید ہے کہ دس معیاری ایپلی کیشن کے منظرناموں کے ذریعے ، متعدد اہم ، نقل پذیر اور پروموشنل ای-ٹاؤن حل پیش کیے جائیں گے تاکہ اے آئی شہر کی ترقی کو آگے بڑھایا جا سکے۔

بی اے آئی اے ایس آئی اور بی اے آئی این آئی اے پی کے آغاز نے مصنوعی ذہانت کی صنعت کو یکجا کرنے اور صنعت کے اہم منظرناموں کے اطلاق کو تیز کرنے کے لیے ایک بنیاد فراہم کی ہے ترقیاتی علاقے میں مصنوعی ذہانت (AI) کے اداروں اور باصلاحیت افراد کو مکمل مدد فراہم کی جائے گی، وینچر کیپیٹل فنڈز، صنعت کے فنڈز اور 10 بلین یوان کے خصوصی فنڈز قائم کیے جائیں گے، اور کاروباروں کے پورے ترقیاتی سائیکل کے دوران مکمل چین سرمایہ کاری پلیٹ فارم تعمیر کیا جائے گا۔

یزی ، شہر کی پہلی بڑی ماڈل سروس پلیٹ فارم برائے سرکاری امور، باضابطہ طور پر لانچ کر دیا گیا ہے۔ بیجنگ ای-ٹاؤن کی اس نئی نسل کے ڈیٹا انفراسٹرکچر نے “ایک پورٹل، تین مراکز، اور تین انجن” کی نئی ساخت کو اپنایا ہے، جس میں ملٹی ماڈل مینجمنٹ، نالج بیس آپریشن، ایجنٹ کنورجنس، ون-اسٹاپ سپروائزن، پلگ-ان کال، اور مقامی موافقت کی خصوصیات شامل ہیں۔ یزی نے ای-ٹاؤن کے محکموں کو ڈیجیٹل تبدیلی میں بڑی ماڈل ٹیکنالوجی کے اطلاق میں مدد فراہم کی ہے، جسے آٹھ ذیلی مناظر میں نافذ کیا گیا ہے۔

ماخذ: بیجنگ اکنامک – ٹیکنالوجیکل ڈویلپمنٹ ایریا مینجمنٹ کمیٹی